עו"ד בראשי: "הפרקליטות לא תצא טוב בהליך גישור"

    מהדורת הבוקר No Comments on עו"ד בראשי: "הפרקליטות לא תצא טוב בהליך גישור"

    עו"ד כינרת בראשי במהדורת הבוקר על משפט נתניהו: "היועמ"שית אומרת לעצמה 'אני לא הגשתי את כתב האישום הזה. במשמרת שלי לא יגידו שהפרקליטות התבזתה. אסיים את הקדנציה שלי והתיק יימשך'"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    7:36
    02.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ס"ד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד כינרת בראשי, שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), על סירובה של היועמ"שית לגישור פלילי במשפט נתניהו. "כל דבר שיעצור את משפט הביזיון הזה, שמבזה גם את הפרקליטות, הוא טוב. היועמ"שית הזו לא באמת באה לעשות את עבודתה אלא לסיים את האירוע שלה ולצאת ממנו טוב".

    לדבריה: "הפרקליטות לא תצא טוב בהליך הגישור הזה. היא תצטרך להסתפק בזה שהנאשמים יודו בסדר גודל אישום של מעבר במעבר חציה באור אדום".

    "בתיק 2000 כל משפטן יגיד לך שצריך לסגור אותו. נשארנו עם תיק אלף וארבעת אלפים, שראינו איך הוא התנהל. היועמ"שית אומרת לעצמה 'אני לא הגשתי את כתב האישום הזה. במשמרת שלי לא יגידו שהפרקליטות התבזתה. אסיים את הקדנציה שלי והתיק יימשך'. יש לו עד לפחות עד סוף העשור וזה אחרי שעשיתי הנחות למספר עדים". 

    עוד אמרה: "הפרקליטים יושבים בבית המשפט ורואים שמצבם בכי רע. אתה רואה את ההתנהלות. פרקליט כמו אלון גילדין שמתנגד על סיטואציות שהוא בכלל לא אמור להתנגד בהן".

    "יש הבדל גדול בין הסדר טיעון לבין גישור פלילי", הסבירה בראשי. "בגישור יושבים מול שופט וכל צד מציג את הצד שלו בתמצית בלי עדים. הסדר טיעון זה רק מול התביעה. זה מצוין שיהיה הליך גישור".

    על המשפט עד כה: "עוד לא שמענו עד הגנה אחד ורק עדי התביעה לבדם הפכו לעדי הגנה. מכולם שמעת שרצו את ראשו של נתניהו. זו רדיפה וזו הבעיה המרכזית שלהם. העדים שלהם מדברים נגדם. זה לא נסתר מעיניו של בית המשפט".



    0 תגובות